Monday, December 29, 2008

好朋友

~很感谢在我最需要你们的时候你们都在我身边~

ooby老婆:
谢谢你因为我的难过而难过

marcus,alan:
谢谢你们永远都会借肩膀给我
阿蓝!那晚真的给你打醒了!

emily:
很感动,一个怕我难过而想来陪伴我的人,谢谢你

stiva:
最特别的一个!尽然在我伤心时还想call我打算痛骂我一顿的人
还好只被插了几刀


真的都很谢谢你们关心我
跟你们说没事了只是不想你们担心

2天在佛堂让我想清楚了
就像我讲师所说:

True love is something that you give from the bottom of your heart
is something u willing to give unconditionally
and you wont aspect something in return

break up is not a big deal..
although is hurt but it will make you stronger
it will cure sooner or later
you already giving what you think is worth
you already done what you can
if faith decided that you cant have her then just let it be
it not that you loss anything..

you will find a better one next time!






2 伤感:

Wooby 无比(膏) said...

嗯~ 我知道那种感觉难受。
但如果难受就不要让自己太一个人,
你身边有我,还有那么多人,
应该善用我们,这样我才不会觉得自己是废物。

小礼の新礼 said...

你们已经对我很好了
绝对不是废物
不论什么理由
分开肯定会难过
可是我真的还好
没事了